مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:052023-01-03سياسي

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر 7 سال 


مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد مبارزه با موادمخدر از تشکیل اولین کارگروه هماهنگی و هم افزایی توانمندسازی کودکان زیر 7 سال خبر داد و گفت: این گروه سنی اساسی ترین دوره تربیتی فرد در خانواده و جامعه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدهادی عسکری در خصوص این کارگروه که در راستای اجرای مصوبات جلسه 86 کمیته ملی فرهنگی پیشگیری تشکیل شد، گفت: نظر به اهمیت توانمندسازی کودکان زیر 7 سال به عنوان اساسی ترین دوره تربیتی فرد در خانواده و جامعه، اولین کارگروه یادشده با هدف احصاء توانمندی ها و اقدامات انجام شده برای تربیت کودکان جامعه هدف و به منظور کمک به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در راستای انجام مأموریت های محوله با حضور به موقع و فعال نمایندگان وزارت خانه های بهداشت، تعاون، کار و رفاه، قوه قضاییه و معاون راهبری و نظارت سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک در اداره کل فرهنگی پیشگیری ستاد برگزار شد.

وی افزود: نمایندگان دستگاه ها با ذکر ظرفیت ها و اقدامات انجام شده، هریک به طور مشخص وظیفه ای را برای کمک به سازمان تعلیم و تربیت کودک پذیرفتند.

مدیرکل فرهنگی پیشگیری ستاد بیان کرد: کارگروه موردنظر می تواند با ارائه گزارش مدیریتی تجارب و برنامه های ملی انجام شده نظیر برنامه ملی رشد و تکامل کودک (ECD)، برنامه خانواده توانا و تجمیع محتواهای آموزشی در دست انج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر 7 سال 

تشکیل نخستین کارگروه توانمندسازی کودکان زیر 7 سال